سوالات متداول کاربران

در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.

 



سوال: آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه 

“پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
برای تغییر ایمیل یا اصلاح کد ملی با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به info@dibastyle.ir ایمیل بزنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

 

سوال: دوست دارم از دیبا استایل خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم ؟

پاسخ: علاوه بر سابقه مجموعه پوشاک زنانه دیبااستایل وجود نماد اطمینان خرید اینترنتی مهر تاییدی بر اطمینان شما میباشد. درصفحه اصلی سایت دیبا استایل با کلیک بر روی علامت نماد اطمینان میتوانید از اعتبار و صحت آن مطلع شوید. درضمن در صورت مشاهده مغایرت در کالای دریافتی و محصول نمایش داده شده در سایت، دیبا استایل موظف است به هر طریقی جبران خسارت کرده و رضایت شمارا فراهم سازد.

 

سوال: آیا می‌توانم برای شخص دیگری از دیبا استایل خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به دیبا استایل، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

 

 سوال: برای انتخاب و خرید پوشاک در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ: کارشناسان پشتیبانی دیبا استایل مجموعه در همه ساعات آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند. شما میتوانید از طریق پشتیبانی سایت، تلگرام و یا تلفن با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

سوال: آیا ممکن است پوشاکی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ: کلیه لباس هایی که در سایت عرضه به نمایش درآمده اند در انبار دیبا استایل موجود میباشد و به محض تکمیل سفارش شما بسته بندی و آماده ارسال میگردند. با این وجود درصورتی که به دلیل اشتباه انسانی پوشاکی موجود نبوده و ثبت سفارش گردد در اسرع وقت اقدام به اجاع مبلغ کالا و یا تغییر کالا با هماهنگی سفارش دهنده میباشد

 

سوال: پیش از خرید پوشاک، چگونه می‏‌توانم از این که پوشاک دوخت کجاست، مطلع بشوم؟

پاسخ: به منظور حمایت از تولید ملی اکثر پوشاک های موجود در دیبا استایل دوخته شده در بهترین و معتبر ترین تولیدی های ایرانی میباشد و در صورت وجود کارهای خارجی نام کشور تولید کننده در توضیحات کالا ثبت میگردد.